.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله توکل : آیت‌الله مومن نمونه‌ای از فقهای مجاهد تراز انقلاب اسلامی است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ضایعه ارتحال فقیه ربانی آیت‌الله مومن را ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر برای جامعه اسلامی و وی را نمونه ای از فقهای مجاهد تراز انقلاب دانست.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله سیدرحیم توکل در اطلاعیه با تسلیت رحلت عالم ربانی آیت الله مومنی عنوان کرد: فقیهی که قبل از انقلاب توانست یار وفادار و تاثیرگزار امام امت بوده و پس از انقلاب در هفت دوره عضویت شورای نگهبان، پنج دوره مجلس خبرگان رهبری، عضو شورای بازنگری قانون اساسی و شورای عالی سیاستگذاری و رییس حوزه علمیه قم، عضو مجمع جهانی اهل بیت و...، زندگی خود را وقف مردم و نظام اسلامی کرد، شایسته بهترین تجلیل‌هاست.

وی با بیان این که فقهایی همچون آیت‌الله مومن از مواهب الهی به جهان اسلام و ملت بزرگ ایران هستند، اظهار داشت: آنانی که عمر خود را صرف تعلیم علوم الهی و نشر فضیلت‌ها و مبارزه با ناراستی‌ها می‌کنند و در این راه از بذل جان و مال خود دریغ نمی‌ورزند، مواهب الهی هستند که از دست دادن آنان ضربه‌ای جبران‌ناپذیر است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمات علمی و تربیت شاگردانی فاضل و مجاهد از سوی آیت‌الله مومن، وی را یاری وفادار به انقلاب و رهبری دانست و گفت: پیروی و حمایت آیت‌الله مومن از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری نشانه تعبد این عبد صالح در مقابل امام‌المسلمین و نایب امام زمان عج‌الله تعالی فرجه‌الشریف بود.

آیت الله توکل با تسلیت و تعزیت ارتحال این ستاره آسمان فقاهت و اجتهاد به امام زمان، نایب شایسته او و حوزه‌های علمیه به ویژه به بیت شریف آن عالم ربانی و ملت بزرگ ایران، برای آیت‌الله مومن علو درجات را آرزو کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.